Tant de bo tot el que s’ha viscut fins ara fos suficient per emprendre, però no. Abans de res hem d’aportar valor, poder mesurar el nostre impacte i ser sostenibles econòmicament.
No podem estar més contents de tot allò après, viscut i especialment de totes les persones i projectes que estem coneixent al llarg del camí.
Resum del 2019
· Novembre-Desembre 2018: hola món, tenim una idea i anem a demanar-vos diners…
· Gener: finalització del crowdfunding amb Ulule. Vam obtenir 11.565 € (4.000 els vam posar nosaltres i 3.000 Ametller).
· Febrer: muntem un equip fantàstic que permetria construir la primera versió.
· Abril: Martí i Magda deixem els nostres antics treballs per dedicar-nos totalment a l’app.
· Maig: fem una prova pilot de lliurament de menjar a domicili amb envasos reutilitzables i ens constituïm com a empresa (per ara som una SL).


· Juny: llançament de la primera versió de l’app per a Android el dia 8, Dia Mundial dels Oceans.
· Juliol: versió per a iPhone també disponible.
· Setembre-desembre: treballem amb una empresa externa per treure la segona versió de l’app.
· Novembre: ens vam mudar a treballar a la incubadora de Barcelona Activa de la mà de la UOC (s’ha acabat treballar des del saló de casa!
· Desembre: participem a la Fira de Consum Responsable i Economia Social i Solidària de Barcelona.
A més també hem participat en els programes d’acompanyament següents:
-
- SpinUOC de la Universitat Oberta de Catalunya
-
- Red Netmentora
-
- Programa de preacceleració de Barcelona Activa per a projectes d’impacte tecnològic
-
- Emprèn Social: programa conjunt de Tàndem Social i Fundació Agbar
A tots els professionals darrere d’aquests programes, gràcies pels vostres consells.
Per a més informació sobre els projectes amb què hem col·laborat, visita la nostra pàgina de col·laboradors.
En línies generals, aquests són els nostres 4 objectius per al 2020
1.- Seguir millorant Go Zero Waste app
2.-Ajudar a crear un ecosistema de projectes de reutilització a Barcelona.
3.-Donar visibilitat a les iniciatives que ofereixen productes i serveis Zero Waste.
4.-Difondre i promoure la cultura del Residu Zero des dels nostres canals de comunicació.
Anirem donant-ne més detalls al llarg de l’any. I per descomptat, no ho farem sols 🙂
Volem ser útils i generar impacte (o marxem a casa)
Reconeixem que ens hi fiquem perquè ens apassiona i ens ho passem molt bé. Però després de més d’un any i uns quants mesos sense sou, hem vingut a jugar de debò.
Hem de demostrar amb xifres que allò que fem aporta valor, té un impacte mesurable i contribueix en última instància a reduir residus i transformar el model de consum per desmaterialitzar-lo i fer-lo més local i sostenible.